EMIN ATASOY

EMIN ATASOY

Facebook'dan bas sagligi yazanlar

Serpil Coskur benim için çok ama çok degerli bir insandı.gönlü güzel, sohbeti guzel çok iyi bir insandı.fırsat buldukca cumartesileri sabah kahvaltılarına giderdim, saatlerce sofrada muhabbet ederdik.düsünceleri benim için çok degerliydi çünki çok iyi bir gözlemciydi.anlattıklarını keyifle dinlerdim.çok ama çok üzgünüm,mutsuzum çünki su hayatta bu kadar çok saygı duyabileceğim çok az insandan biriydi.MEKANI CENNET OLSUN.varsa eger ben hakkımı helal ettim ama bende onun hakkı daha çoktur inşallah oda hakkını helal eder.


Cahide Özdilek İdil'ciğim başın(başımız) sağolsun, duymadım bayaadır buralara da girmemiştim. Çok üzüldüm, dağ gibi adamdı inanamıyorum hala.. :(( Allah O'ndan razı olsun, mekanı cennet olsun inşallah... bana da çok desteği, iyiliği dokundu... tüm o yıllar film şeridi gibi geçti gözümün önünden bir bir... Büyük adamdı, bunu hazırladığın blogda da iyice anladım Gerçekten çok çok büyük bir öğretmendi Allah ondan razı olsun... Sizlere de sabır versin ama en azından şanslıydı ki sizin mürüvvetlerinizi gördü, torununu gördü , sevdi, bu içini bi nebze olsun rahatlatır inşallah..allah geride kalanlara sağlıklı uzun ömürler versin...


Ciğdem Mintas idilcim,aynı acıyı yasamıs biri olarak duygularını paylasıyorum.basınız sagolsun.

 

Güldane Koç İdil sen bitanesin ya sabah sabah ne aglattın beni baban çok sanslı senin gibi bi evladı olduğu için eminim huzur içindededir... HAYATINI DOLU DOLU ACININ SEVGİNİN NE OLDUNU BİLEREK DOSTÇA İNSANCA BABACA YASADI EMİNİM HER NE OLURSA OLSUN HEM KENDİNLE HEM SİZLERLE GURUR DUYARAK HUZUR İÇİNDE TAKİPCİNİZ ALLAH HERKEZE SENİN GİBİ EVLAT NASİP ETSİN......

 

Aysenur Karasakal İdil siteyi gezdim ellerine sağlık muhteşem olmuş,Allah dayıma gani gani rahmet etsin.

 

Serkan Sava Basımız sagolsun İdil.Çok iyi bir insan, çok iyi bir öğretmendi. Zamanında Öys'ye 1-2 ay kalmışken bütün konsantrasyonumu, isteğimi kaybetmiştim. Herhalde deneme sınavlarındaki sonuclarımı takip etmiş olacak ki bir gün ders sonrası bana uzunca bir konusma yapmıştı.Normalde nutuk dinlemeyi sevmeyen, pek de kolay gaza gelmeyen ben o konusmadan sonra dünyaya geri dönüp kendimi toparlamıştım.Mekanı cennet olsun.

 

Dilber Akgül Gulen Idil'cigim, basiniz sagolsun. Pek cok ogrencinin üzerinde emekleri gecti Emin Hoca'nin. Allah'im nur icinde yatirsin...

 

Asuman Guner Tahtaya cok zor bir problem çizer ve çözmemizi isterdi. Biz dolambaçlı yollara girip problemin içinde kaybolmak üzere iken tahtaya bakar, derin bir nefes alır ve öyle bir yere öyle bir cizgi cekerdiki kısa cözümü o an görür ve her seferinde Emin hocaya hayran kalırdık... Emin hocama Allah tan rahmet diliyorum...Mekanı cennet olsun inşAllah...

İdilcim suan sana söylenen her söz yetersiz biliyorum ama insan duramıyor iste, caresizce acını paylaştığını göstermek istiyor birşekilde... Güzel hocamın güzel kızı... insan bedeninden gider sadece sevdiklerinden gitmez hic... İstediğin her an babanı yanında hissedeceksin Emin ol... 

 

Cahide Akbaba Duggan canım arkadasım,basın sagolsun.Sana ve ailene uzun omurler,saglıklı günler diliyorum.Kalbim seninle hernekadar görüşemesekte herzaman seninleyim.sevgiyle kal,

 

Berdan Ber Basın sağolsun idil... Toprağı bol olsun…

 

Elif Degermenci idil, hem senin hem de ailenin bası sagolsun. Mekanı cennet olsun...

 

Aynur Çelik Tunalı Canım dayım seni çok seviyorum ve hiç unutmayacağım.İki kere rüyamda gördüm ve çok mutluydu ben onun orada mutlu olduğuna inanıyorum.O bu dünyada çok iyi bir insandı öbür dünyada da mutluluğu hakediyor bence.

İlknur Bas Tangobay Canımmmm, basın sagolsun...Allah sizlere baska acı göstermesin. cokkk üzüldüm inan. Allah geride kalan sizlere sağlıklı ve mutlu yıllar versin. Hasretle kucaklarım seni canım benim.

 

Asuman Guner: Seninle uzun zamandır görusemesekte sevgilerin hiç azalmadığını bilmeni isterim canım... Baban icin dualar edelim bol bol, onlar gidip onu bulur.  Hem Yaradan kullarına bizden daha iyi bakar öyle değilmi... Bir anne rahminde çocugunu nasıl kötülüklerden esirgerse, Rahim olan Allah ta kullarını öyle sever, öyle korur canım benim... Sana sıkı sıkı sarılıyorum İdilcim, güzeeel gözlerindende öpüyorum hasretle... Görüşmek ümüdi ile...başınsağolsun.

 

Muharrem Cakmak Merhaba İdil, Baban vefat etmiş, böyle durumlarda söyleyecek pek bir sey bulamıyor insan... Basın sagolsun...

Muharrem

 

Gülay Elmas İdilcim, yeni duydum başın sağolsun cnm... Umarım sizler iyisinizdir. Nikoya selam, Romeoyu ve Seni çok öptüm, sevgiler...

 

Özlem Özmen Balcıoglu İdilcim başın sağolsun. Çok üzüldüm.. Ben ilk akşam ugrayabildim o yüzden seni göremedim.. Allah sabır versin.


Esra Sarıhan Gün idilcim mekanı cennet olsun başınız sağ olsun allah sizlere sağlıklı ömürler versiz blogunu gezdim harikaydı gözlerim doldu ya ...

 

Mine Kuruoglu Atasoy İdil, cok guzel bir arsiv olmus. Bunları bizlerle paylastığın için teşekkürler.


Fulya Us Idilcim basin sag olsun, bende babami ay once kaybettim, geride biraktigi boslugu ve yarim kalmisligi sozler ile tarif etmek mumkun degil- mekani cennet olsun


Gülen Kutluata Gencer İdil'cim şimdi öğrendim acı haberini.Çok üzgünüm,Allah sana ve tüm ailene sabırlar versin.Hepinizin başı sağ olsun canım.Çok değerli bir insandı.Kardeşlerimin üzerinde de emeği geçmişti.Nur içinde yatsın.Mekanı cennet olsun..


Gulden Kutluata İdilciğim az önce ablamdan öğrendim:( Başımız sağ olsun; Allah sabırlar versin... Lise çağlarımız geçti gözümün önünden hep beraber geçirdiğimizz...Üniversiteye hazırlanırken ki özellikle ders çalışmak için beraber kalmalarımızda ki babanın engin bilgi ve öğütleri...Toprağı bol,mekanı cennet olsun...


Idil Ulku Atasoy Schreiber: Bu gun babamin birinci olum yil donumu, belkide varligin sirrina erisinin birinci yili. onunhatirlamak isteyenlere blogunu hatirlatiyorum: https://eminatasoy.blog4ever.com/blog/articles-cat-399843-430686-videolar.html
March 3 at 10:58am  


Ayşe Fırtına Güleç: başın sağ olsun idil......babanın mekanı cennet olsun.....sana allah sabır versin....
March 3 at 11:05am

Emine Şenocak Çelik rahmetle anıyoruz
March 3 at 12:57pm 

Cahide Akbaba Duggan başın sağolsun arkadaşım...ailenle uzun ömürler diliyorum sana.
March 3 at 4:15pm · Like

Hüseyin Celik Tüm Atasoy Ailesine başsağlığı diliyorum.Sevgili arkadaşımızın yokluğunu her zaman hissediyoruz.Allah'tan kalanlara sabır ve mutluluklar diliyorum...
March 3 at 10:41pm


Idil Ulku Atasoy Schreiber Babam icin yazdiginiz herseyi bloguna ekleyecegim. Hepinize tesekkurler.
March 3 at 10:51pm

Cemile Usluer acını yürekten paylaşıyorum arkadaşım...tekrar başın sağolsun...
March 4 at 12:29am
Aynur Çelik Tunalı Hiç unutmuyorum ki... Herzaman rahmetle anıyoruz.



08/04/2010
3 Poster un commentaire

Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 14 autres membres